Re: Linux-Vserver i mount - permission denied

> Kiedyś na grupie pisałeś że dla celów testowych uruchomiłes rownież
> openvz, jak sie to sprawdza? Lepiej działa to od linux-vserver?

Działał tylko kilka godzin podczas których testowałem jego możliwości.
Więc nie mogę podać dokładnie czy jest lepszy do zastosowań
praktycznych. Mam na liście TODO jeden leciwy serwer to
przeinstalowania, więc spróbuje na nim postawić OpenVZ.

--
Piotr 'QuakeR' Gasidło, BOFH @ pandora.barbara.eu.org
############## sending lusers to /dev/null since 1998