Re: Linux-Vserver i mount - permission denied

On śro, 25/07, 12:12:20, Albert Czarnecki wrote:
> Witam
>
> Proboje wykonac cos takiego na serwerze postawionym jako virtualna
> maszyna na linux-vserver
>
> mount --bind /var/run/mysqld/ /var/spool/postfix/var/run/mysqld/
> mount: permission denied
>
> Dlaczego dostaje permission denied, oczywiscie robie to z roota , da sie
> to jakos obejsc?

Wydaje mi się ze musisz dopisać do pliku /etc/vservers/<vserver>/ccapabilities linię
SECURE_MOUNT. Nie testowałem ;-)

Ogólnie lepszym rozwiązaniem będzie zrobienie twardego linka zapewne
socketu mysql do odpowiedniego katalogu postfixa.

--
Piotr 'QuakeR' Gasidło, BOFH @ pandora.barbara.eu.org
############## sending lusers to /dev/null since 1998