Re: Nie można zamontować pamięci Pen Drive

On Friday 27 July 2007 09:53, Lech Pańkowski wrote:
> [...]
> woluminu". W 'Szczegółach' opis:
>
>   libhal-storage.c : info: called libhal_free_dbus_error but dbuserror was
> not set.
>   proces <nr_procesu>: applications must not close shared connections - see
> dbus_connection_close() docs. this is a bug in the application.
>   błąd: nie można uruchomić pmount        <OK>
>
> Czy ktoś kojarzy o co chodzi? Sądziłem, że 'u1' i 'u2' to konta z
> identycznymi uprawnieniami.
> Jak zakłada zwykłe konto instalator Debiana?
> Jak przebiega montowanie Pen Drive (żadnych wpisów dla niego w /etc/fstab)?

Witam.

Ja instaluję pakiet "ivman", dodaję użytkownika do grupy "plugdev" i działa.

Pozdrawiam

--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl

Dowiedz sie, co naprawde podnieca kobiety. Wiecej wiesz, latwiej je
oczarujesz