Re: Karty sieciowe Intel PRO/100 w ISP-2150 na Debian 4.0

On Thu, Jul 26, 2007 at 12:20:54PM +0200, Linuks pytania wrote:

> O Jezu, co to jest? Domyślam się że reguły dla Udev-a, i ja mam w tym grzebać, przecież 100% wyłoże sobie serwer na amen.
>
> W tym pierwszym pliku mam 4 karty (???) eth0-eth3.

Ten pierwszy jest generowany przez ten drugi gdy udev po raz pierwszy w
życiu zobaczy daną kartę. Widać coś w nich motałeś, skoro w sumie
widział aż 4 różne.

Ten pierwszy generuje regułki, które sprawiają, że nazwa danego
interfejsu (rozpoznawanego po MACu) będzie zawsze zmieniana (przy
starcie udeva) na taką samą, niezależnie od tego w jakiej kolejności
zostanie wykryta przez kernel ani jak będziesz nimi i innymi żonglował.

> Co mam z tym zrobić?

Najpierw proponuję poczytać dokumentację i zrozumieć o co w tym chodzi.
Następnie dostosować sobie pierwszy plik tak, żeby Ci pasował do
upodobań.

PS, proszę NIE wysyłać CC na priv, ja czytam tą listę.

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216