Re: "Przycinanie" odtwarzanych plików .mp3 - podsumowanie

Dnia 24-07-2007, wto o godzinie 13:30 +0200, Wojciech Ziniewicz
napisał(a):

> zainstalowałem na lapku kilka dni temu fedore 7.
> po banalnej instalacji po wybraniu "Desktop" w ogole nie odtwarza mp3
> (nie wiem , moze powody licencyjne) z powodu braku liba do decodingu
> mp3 ;)
>
> taka mala dygresyjka ;)
Nie tyle powody licencyjne, co ochrona patentowa. Ubuntu ma podobnie,
ale w przypadku próby odtworzenia mp3 wyskakuje okienko z opcją
zainstalowania plugina do GStreamer i wszystko jest wtedy cacy.
--
Andrzej Mendel <amendel@wp.pl>