Re[2]: "Przycinanie" odtwarzanych plików .mp3 - podsumowanie

Witam,

> zainstalowałem na lapku kilka dni temu fedore 7.
> po banalnej instalacji po wybraniu "Desktop" w ogole nie odtwarza mp3
> (nie wiem , moze powody licencyjne) z powodu braku liba do decodingu
> mp3 ;)

> taka mala dygresyjka ;)

Ja testowałem na moim laptopie(presario 700 duron 1000 i 256MB ram)
Ubuntu. Z dzwiękiem nie było problemu. Najlepszy był Rhytmbox, bez
problemu odtwarzałem sobie muze z udziałów samby.
Gnome niby ma być szybsze od Kde ale na tym lapie chodziło tragicznie.
Jak zapodałem komende apt-get install kubuntu-desktop, normalnie lapek
zaczął śmigać. Byłem w szoku, ze z Kde na pokladzie tak dobrze działa(no ale nie
do konca). W efekcie koncowym, zeby porównac Ubuntu z Windą
postawiłem xp'ka.
Mimo iż jestem fanem linuksa musze przyznac, że  Winda bije na
głowe Ubuntu pod względem szybkosci działania(oczywiscie pod presario
700) :)

To tak może nie do konca związane z tematem, ale przynajmniej coś się
na liscie ruszyło ;)

Pozdrawiam,
 Tomasz