Re: "Przycinanie" odtwarzanych plików .mp3

23-07-07, Lech Pańkowski <lpank@ii.uwb.edu.pl> napisał(a):
> Zainstalowałem Debiana 4.0r0 na laptopie HP nx9010. Działa. Po włożeniu pen
> drive zawierający między innymi pliki .mp3 rozpoznaje go i otwiera. Po
> kliknięciu na plik .mp3 uruchamia się automatycznie Totem Movie Player i
> rozpoczyna poprawne odtwarzanie. Problem w tym, że kończy odtwarzanie na
> kilka sek. przed właściwym końcem utworu. Zachowanie jest identyczne dla
> wszystkich .mp3, które próbowałem (~10 szt.). Te same utwory są poprawnie
> odtwarzane pod MS Win, również na tym samym komputerze. Były kopiowane na
> [...]

mito na pierwszy rzut oka wyglada to na jakiś problem z buforowaniem danych..
nie pamietam dokladnie opcji do fstaba ,ale zdaje sie ,że opcja "sync"
pozwala na to aby dane nie były buforowane tylko zeby zapis/odczyt był
natychmiastowy. sproboj/poszukaj z tym..

> Może ktoś ma jakieś dobre doświadczenia z innymi programami odtwarzającymi?

uzywam tylko amarok + last.fm
do filmów tylko kmplayer

> Z góry dziękuję za wszystkie rady.
> --

pozdr

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl