Re: Re[3]: Debian 4.0 z Intel ISP-2150G + Adaptec RAID 2100S

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Piotr Patan <piotr.patan@ppt.pl>
Do: debian-user-polish@lists.debian.org
Data: 18 lipca 2007 23:47
Temat: Re[3]: Debian 4.0 z Intel ISP-2150G + Adaptec RAID 2100S

> Problem znany, a nawet są dwa:
> - dla władających płynnie lutownicą: http://download.intel.com/support/motherboards/server/l440gx/ta-240-1.pdf
> - i drugi opisany powyżej wynikający z współdzielenia magistrali PCI
> przez "chyba" karte sieciowa , (mogę zerknąć do manuala serwisowego
> gdyby ktoś chciał)
>
> Także proszę pozmieniać karty w slotach na raiserze! Z tego co wiem
> jest to nie tylko płytka drukowana ;)

Cześć. Hmm, to pierwszy raz mam takie coś a maszyn takich trochę mam (i pozbywam się ich bo czas ich mija). We wszystkich reiser PCI jest w 5 (na 6) slocie i na rajzerze jest 2 gniazda (w dolnym jest Adaptec, w górnym jest sieciówka Intela PRO/100. Akurat w tym sprzęcie sieciówkę wyjąłem. Tak że mogę przemieszczać Adapteca między dwoma slotami i to nic _nie pomogło_. Jednak jądro na płytce instalacyjnej jest 2.6.18-4 i wykrywa dpt_i2o tylko przerwanie jest inne niż przy bótowaniu po instalacji Debiana.

Na wszystkich tych maszynach z takim układem Adaptec na 5.1 slocie i Intel Pro/100 na 5.2 slocie był Debian 3.0/3.1 i działało ok.

Sory, ale nie rozumiem "to nie tylko płytka drukowana"?

Jak dobrze zrozumiałem tego PDF-a to trzeba wgrać software fix?