Re[3]: Debian 4.0 z Intel ISP-2150G + Adaptec RAID 2100S

Witam serdecznie!

W liście napisano:

> z tego co pamietam w tym serwerku (robilem ostatnio bodajze jakis mały
> hosting na tym) , jest jakaś jazda ze slotami pci - kart sieciowych
> nie mozna wsadzać do 1 i 3 slotu czy coś  w tym stylu. Pamietam ze
> wlozylem kontroler satowy do któregoś slotu i serwer strzelal kernel
> panic a memtest pokazywal ze pamiec jest zwalona. po przełozeniu do
> wlasciwego slotu wszystko sie uspokoiło.
> dosc znany problem :)

Problem znany, a nawet są dwa:
- dla władających płynnie lutownicą: http://download.intel.com/support/motherboards/server/l440gx/ta-240-1.pdf
- i drugi opisany powyżej wynikający z współdzielenia magistrali PCI
przez "chyba" karte sieciowa , (mogę zerknąć do manuala serwisowego
gdyby ktoś chciał)

Także proszę pozmieniać karty w slotach na raiserze! Z tego co wiem
jest to nie tylko płytka drukowana ;)

Pozdrowiam,

Piotr Patan
e-mail: piotr.patan@ppt.pl