Re: Jadro nie widzi dysku sata I 250GB po kompilacji

Dnia czwartek, 12 lipca 2007 15:56, napisałeś:
> Witam,
>
> mam problem z widocznoscia dysku po kompilacji jadra 2.6.22.1.
> Dysk Sygate 250 GB, podlaczony na sata I.
>
> Czy wiecie moze jaka opcje zaznaczyc w jadrze by dysk byl widoczny (w
> jakiej sekcji jaka opcje).
>
> Domyslne jadro debiana 2.6.18-4 wykrywa dysk, natomiast moje po kompilacji
> nie. Prosze o pomc. Z gory dziekuje.

Zapomnialem dodac, ze dysk ten jest dyskiem dodatkowym. System mam postawiony
na dysku IDE i urzadzenia /dev/hd* sa widoczne. Jak podlaczam dysk przenosny
na USB, to jadro (2.6.22.1) go wykrywa jako /dev/sda.

Natomiast w stary jadrze debianowym (2.6.18-4) dysk sygate 250 GB, byl
widziany wlasnie jako /dev/sda, a przenosny na USB jako /dev/sdb.

Jesli trzeba moge podeslac konfig tego jadra.