Transfer siadł na pysk.

Mam taki sobie problem. Po zainstalowaniu ETH-a okazało się że wszelki
ruch w górę do serwera siadł na pysk. Nie widzę przyczyn. hdparm ok.
smartctl 0k Net ok (po necie idzie 100Mbit między stacjami roboczymi
kabel i sieciówka w serwerze wymieniona. Zużycie procka i ramu małe,
swap działa. żadnych komunikatów w logach............ :/ pasmo nie
przycięte a mimo to idzie asymetryczny transfer. Nie mogę znaleźć żadnej
logicznej przyczyny....... czy ktoś się z czymsiś takim spotkał?

Z góry dziki za jakąś sensowną podpowiedź.

12 Festiwal Gwiazd z gwiazdorską obsadą! 5-8 lipca w Gdańsku!
Więcej: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Ffestival3.html&sid=1216