[OT] VI OgólnopolskieZjazdy O/c & Moders w Gdańsku.

bercow napisał.
> Witam!
> W Gdansku 27-29 lipca odbedzie sie VI zjazd OC (overclocking -
> podkrecanie) & moders. Od razu napisze czemu umieszczam tutaj to info,
> raz ze to fajna impreza, nawet aby dorwac cocs z konkursow i sprzedac to
> potem na allegro, zwyke konkursy dla kobiet, jak malowanie myszek rok
> temu to ~200-300zĹ?, a dwa sam biore w udziaĹ? w konkursie na bude, jak
> ktos chcial by na mnie zaglosowac to milo mi, nick taki jak z maila -
> bercow. Rok temu udalo mi sie zajÄ?c drugie miejsce, dlatego w tym roku
> [...]
        -Do-
slug@silesia.linux.org.pl
linux@lists.cifrid.net
lista@flug.org.pl
flug-pl@googlegroups.com
actus@vix.netsync.pl
debian-user-polish@lists.debian.org
linux-in-pl@yahoogroups.com
wlug@wlug.ists.pwr.wroc.pl
"Dyskusje dotyczace LUGow i nie tylko..." <plug@lists.linux.org.pl>
"LUGowa tablica ogloszeniowa." <plug-info@lists.linux.org.pl>
Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug@linuxnews.pl>
Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug-pl@googlegroups.com>
samopomoc chłopska dla potrzebujących <rlug@linux.rybnik.pl>
tlug@linux.gda.pl
ug-plosug@opensolaris.org

Witam.
Dziekuje za wiadomosc o kolejnej i do tego ciekawej imprezie i
do tego w Gdansku. :) Tematyka rzeczywiscie bezposrednio nie zwiazana z
Linuxem
jednakze i tek tu mozemy dowiedziec sie cos ciekawego. Tu
ma byc o przetaktowywaniu komputerow, chlodzeniu, i wyciszaniu
obodow. W latach poprzednich ACTUS uczestniczyl w
podobnych imprezach na terenie Polski Targi Tuningowe
proponujac zamiast przetaktowywania
optymalizacje komputerow i do tego Linux jak najbaredziej
nadaje sie. Ja bede na tej imprezie.
Link pod http://zjazd.pl
Miejsce CENTRUM STOCZNIA GDAŃSKA w okolicy
Placu Solidarnosci.
Czas imprezy od 27 do 29 lipca.
Przyjezdnym organiozatorzy proponuja nastepujace noclegi
1. Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Gdańsku filia 1
   Ul. Wałowa 21, 80-858 Gdańsk
   tel./fax: 058 301-23-13
   email: walowa@ssm.gda.pl
2. DS Akademii Muzycznej w Gdańsku
   Ul. Wałowa 15a,
   tel./fax: 058 301-79-23
3. Bursa Gdańska przy Zespole Szkół Łączności
   ul. Podwale Staromiejskie 51/52, 80-845 Gdańsk
   Tel/fax: 058 301-36-64, 058 305-88-11
4. Baltic Hostel
   ul. 3 Maja 25, 80-802 Gdańsk
   Tel: 058 721-96-57
Uczestnicy je zalatwaja we wlasnym zakrresie.
Wiecej o miejscu i proponowanych noclegach
pod http://zjazd.pl/index.php?d=3
Agenda.

27 lipca, piątek:
# godzina 12:00: rozpoczęcie Zjazdu, turniejami e-sports oraz pokazami
super modyfikacji robota-komputera,
# w przerwach liczne konkursy z nagrodami,
# 20:00: zakończenie części turniejowej

28 lipca, sobota:
# godzina 10:00: określenie celu Zjazdu i przybliżenie go uczestnikom,
# wprowadzenie oraz przypomnienie Zjazdu poprzedniego,
# godzina 11:00: przedstawienie sponsorów,
# godzina 11:30: prezentacja stanowisk sprzętu komputerowego sponsorów,
konkursy tematyczne z różnymi nagrodami,
# od 13:00: pokazy oraz szkolenia,
# w przerwach między szkoleniami, liczne konkursy z nagrodami,
prezentacje stanowisk komputerowych,
# ok. godziny 20:00 rozstrzygnięcie konkursu(głosowania): ?Najlepiej
Zmodyfikowana Obudowa w Polsce roku 2007?,
# 21:00: zakończenie części prezentacyjnej, impreza integracyjna,

29 lipca, niedziela:
# 10:00 konkursy z nagrodami,
# 11:00 drużynowy pokaz modyfikacji komputerów,
# 13:00 rozdanie nagród, wręczenie medali oraz pucharów zwycięzcom,
# 16:00 zakończenie Zjazdu, pożegnanie uczestników, podziękowania
sponsorom.

Pomiedzy zajeciami bedzie okazja zeby porozmawiac
np. jak mozna do przyspieszenia gier uzyc Linuxa.
Jezeli beda chetni proponuje zeby pobyc w Gdansku dluzej
przed, lub po tej imprezie i urzadzimy sobie juz
Siodme Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2007 i
my w ramach jego tu dolaczymy. O moich Minispotkaniach
pod http://www.kzubik.ovh.org/minispotkania-m.html
Na noclegi proponuje Domy studenckie. (rowneiz kazdy samemu zalatwia,
zawczasu upewnia sie co do wolnychb miejsc i rezerwuje je sobie.)
Link pod http://www.pg.gda.pl/osiedle/ Najlepsze Domy nr. 5, 6 i 10.
Kto mialby ochote?
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0