uw-imap konwersja mbx to maildir

Witam

Po długiej przerwie wracam do problemu poczty, znów migracja :)
wszystko poszło gładko mb2md przekonwertował ładnie /var/spool/mail/user do formatu maildir. Problem mam jednak plikami w katalogu użytkownika stworzonymi przez uw-imap. Zgodnie z dokumentacją do mb2md wskazałem plik z listą mailboxów, jednak skrypt nie jest w stanie sobie poradzić z zawartością. Pliki są w odmianie mailbox - mbx - i z tego co widzę mb2md nie rozpoznaje go poprawnie. Raczej oczekuje formatu mbox.

Skipping /home/robert/Mail/debian : not a mbox file

Zna ktoś może konwerter dla tego formatu? do maildir lub mailbox?

Robert Rakowski