Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug@linuxnews.pl>
<clug-pl@googlegroups.com>
samopomoc chłopska dla potrzebujących <rlug@linux.rybnik.pl>
tlug@linux.gda.pl
ug-plosug@opensolaris.org

Krzysztof Zubik napisał.
Robert Milkowski napisał.
> Witam.
> Och nareszcie juz rusza duze spotkanie. :)
Witam.
Przepraszam, ze tak pozno odzywam sie po tej konferencji.
Bylo bardzo ciekawie. Omawiane byly zagadnienia dotyczace m.in.
Unixa, Linuxa, Wirtualnejk Polski. Pod http://www.unixdays.pl w
dziale Program konferencji juz
mozna pobrtac materialy dotyczace omawianych tematow.

* Ewolucja IT w firmach internetowych w Polsce, Wojciech Zwiefka, WP
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/wojtekz.pdf

* Building a Secure Unix to Meet the Information Assurance Requirements
of     Modern Enterprise, Kevin Mayo, Sun
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/kevin-trusted.pdf

* Systemy plików - który wybrać?, Tomasz Potęga, WP
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/fs.pdf

* Solaris 10 - Networking and storage HA solutions, Ireneusz Szuca, WP
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/Solaris_HA.pdf

* Software or Hardware RAID?, Robert Miłkowski, WP
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/milek.pdf

* Honeycomb, Zbyszek Swoczyna, Sun
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/honeycomb.pdf

* Desktop na Solarisie, Maciej Plona, Sun
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/soldesktop.pdf

* Wirtualizacja serwerów IBM pSeries i iSeries, Sebastian Biedroń,
Bank     Zachodni WBK S.A.
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/biedron.pdf

* Wirtualizacja w środowiskach Sun/Solaris, Radosław Korzeniewski,
PTK       Centerte
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/radek.pdf

* Web hosting z wykorzystaniem Solaris Zones, Michał Łuczak, WP
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/warf.pdf

* Trendy w rozwoju infrastruktury w serwerowniach - Marcin Gosiewski,
World   IT Systems
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/gosiewski.pdf

* Sun Small Programmable Object Technology, Kevin Mayo, Sun
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/govware-sunspot.pdf

* Sposoby walki ze SPAMem w portalu WP, Andrzej Butkiewicz, WP
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/scoot.pdf

* Linux w środowiskach klastrowych HPC, Michał Białoskórski, Bartosz
Pliszka,   CI TASK
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/task.pdf

* IP QoS, Tomasz Safuryn, WP
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/QoS.pdf

* Bazy danych a system operacyjny, Remigiusz Sokołowski, WP
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/rems.pdf

* Pound - bezpłatna alternatywa dla sprzętowego load-balancingu,
Łukasz   Jagiełło
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/pound.pdf

* IPMI - integracja rozwiązań, Tomasz Grzegorz Zaborowski, Siemens
Development Center
  http://www.unixdays.pl/i/unixdays-prezentacje/2007/ipmi.pdf

Bardzo przyjemnie bylo rowneiz wieczorno - nocne spotkanie
przy dziku we Wroblowce Gdansk-Otomino http://www.wroblowka.pl
Mielismy bardzo mile spotkanie towarzyskie przy duzej ilosci
jedzenia. Och moje zdjecia beda pozniej. Na razie mnie trudno
powiedziec kiedy je wywolam i umieszcze w mojej witrynie. Czy
ktos z uczestnikow, kto robil zdjecia moze podac link do nich,
lub mnie przyslac pod krzysztof.zubik@gmail.com
Niedlugo rowneiz opowiem o kolejnej imprezeie
Dni Otwarte Red Hata i Fedory Krakow-2007. Tu rowneiz
bylo bardzo przyjemnie.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0