Re: [OT] Nagios vs. Nagios 2

18-06-07, Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał(a):
18-06-07, Linuks pytania <linuks-pytania@o2.pl> napisał(a):

> Czy ktoś mi może wyjaśnić jakie są główne (i szczegółowe ;-)) różnice między 1 a 2. Ja jadę na 1.4.1 ale wtyczki już powoli robią się niekompatybilne. Niestety agent NRPE też nie jest kompatybilny wstecz.

ja uzywam 3 (ostatnio sie przesiadlem).
mam cholernie dużo apków w sieci - są roznych firm (chociaz przewaza
jedna) . maszyny mają po 99.9% uptime'u jednak dopiero wersja 3.0 z
jakiś niewyjasnionych przyczyn dobrze rozpoznaje flapping, nie ma
problemów z arpingiem...

jesli chodzi o roznice pomiedzy 1 a 2 - 2 jest po prostu dojrzalsze
poza tym masz dokladny changelog na stronie.
--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl

Zaponiałem rzucić linka - to mnie skłoniło do 3.x
http://nagios.cvs.sourceforge.net/*checkout*/nagios/nagios/html/docs/whatsnew.html