Re: Czy ktoś używa ldaps na Etch ?

17.06.2007 pisze Krzysztof Jastrzębski (jotkajot@interia.pl):

[...]

> Ktoś go puścił na Etch'u z obsługą ssl'a ?

> Jakiś kruczek typu dodanie do jakichś grup, doinstalowanie czegoś co
> nie jest w zależnościach, symlink jakichś bibliotek czy
> nieudokumentowana dyrektywa w configu etc. etc. ?

Mogę potwierdzić, że bezproblemowo działa z SSL-em.

> Mimo googli jeszcze tego nie naprawiłem :-(
> Any hints ?

...jeśli nie zadziała to, co napisał Adam Byrtek, włącz wyższy poziom
debugowania i zobacz, czym pluje do logów. (No i zweryfikuj wszystkie
prawa dostępu do tego, czego dotyka serwer, i.e. plików
konfiguracyjnych i zawartości /var/lib/ldap).

Pozdrawiam,
Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]