sarge - apt-get update i aptitude update

Witam

Jak uruchomie apt-get update wszystko jest ok jak zrobie to samo ale przy uzyciu aptitue update dostaje wynik jak ponizej

W: Nie udało się wykonać operacji stat na liście pakietów źródłowych http://security.debian.org sarge/updates/main Packages (/var/lib/apt/lists/security.debian.org_dists_sarge_updates_main_binary-i386_Packages) - stat (2 Nie ma takiego pliku ani katalogu) W: Nie udało się wykonać operacji stat na liście pakietów źródłowych http://security.debian.org sarge/updates/contrib Packages (/var/lib/apt/lists/security.debian.org_dists_sarge_updates_contrib_binary-i386_Packages) - stat (2 Nie ma takiego pliku ani katalogu)

pozdrawiam

Albert