Re: Łączenie się z ip raz działa a raz nie

14-06-07, Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał(a):
2007/6/13, Paweł Chyl <pawel.chyl@gmail.com>:

> Wlasnie tcpdump niewiele pokazuje, znaczy nic niepokojacego. Przynajmniej z
> tego co wyciagnalem nic znaczacego nie widac.
>
> Ewentualnie jak masz jakis pomysl na zapytanie tcpdumpa to bylbym wdzieczny,
> za wszystko co moze cos mi podsunac...

tcpdump -i $twojinterfejs_ktory_sie_psuje -vvv

patrzysz np. na flage R (reset) - czy jest a jesil tak to czy jest jej
duzo / malo itd..

w tcpdumpie mam same flagi DF i raczej nic nadzwyczajnego sie nie dzieje

oczywiscie wsdzystko podczas "padu łącza"

To jest tak ze tylko jedno ip jest padniete, reszta ip na serwerze dziala.

Jak jest ten pad to do konca nie moge wyswietlic  regul iptables, w pwnym momencie staja...

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl

--
Pozdrawiam!
Paweł