Re: Łączenie się z ip raz działa a raz nie

13-06-07, Paweł Chyl <pawel.chyl@gmail.com> napisał(a):
06-06-07, Paweł Chyl <pawel.chyl@gmail.com> napisał(a):
> Witam,
> Dziwna sprawa mnie ostatnio dopadła, postaram się opisac problem w miarę
dokładnie:

> Jest sobie ip główne na serwerku, z którego działa webmail, i kilka innych
narzędzi. Raz mogę się z nim połączyć i korzystać np z wcześniej
wymienionego webmaila, innym razem nie, za jakiś czas. Tak samo jak chce się
połączyć przez ssh to muszę z aliasu się łączyć bo przez to nie idzie. Co
jakiś czas sytuacja jest odwracana, raz idzie raz nie idzie się połączyć. Co
może być tego przyczyną ?

zasymuluj błąd na maszynie , podaj wszelki podejrzany output tcpdumpa,
jakieś logi moze z iptrafa czy czego tam wolisz i podaj wiecej
informacji.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl