Re: Problem z instalacją...

05-06-07, znahor-news@netsync.pl <znahor-news@netsync.pl> napisał(a):
On Tue, 5 Jun 2007, Marek Zdybel wrote:

> Witam.
> staram się zainstalować Debiana.
> Czasami wychodzi czasami nie.
> Jeśli się uda zainstalować poprawnie, po pewnym czasie mimo wszystko
> system się blokuje przy starcie i już podnieść nie chce... [...]

Prawdopodobnie Twój problem wynika z różnej (losowej) kolejności
wykrywania dysków. Miałem coś takiego na jednej maszynie, ale nie
pamiętam jak obszedłem ten problem.

Jelsi to problem losowego przyznawania ID dysków to przypnij je na
stałe za pomocą UDEVa do serial numbera. Wtedy bedziesz wiedziec ,że
dany dysk jest zawsze pod danym ID.

Moim zdaniem jednak to padniety dysk :|

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl