Problem z instalacją...

Witam.
staram się zainstalować Debiana.
Czasami wychodzi czasami nie.
Jeśli się uda zainstalować poprawnie, po pewnym czasie mimo wszystko
system się blokuje przy starcie i już podnieść nie chce...
Sytuacja jest podobna przy ponownej próbie instalacji.
Stale wywala mi komunikat który wstrzymuje start systemu.
Przytoczę część. Jeśli coś pomieszałem to sorry... Wklepuję to z kartki
na
którą tekst przepisałem ;)
,----[  ]

| Begin: Waiting for root file system ... ...
| Begin: Mounting root file system ... ...
| Begin: Runing /script/local-top...
| Done.
| Begin: Weiting for root-file system ... ...
| Done.
| Check root = bootarg cat /proc/cmdline or missing modules devices:
| cat /proc/modules is /dev
| Alert! /dev/hdf1 does not exist.
| Dropping to a shell!
| BusyBox v 1.1.3(Debian....)
| Built in shell (ash)
| Enter "help' for a...
|
| /bin/sh:can't acces tty; job control turned of
`----

O co tu chodzi?
Czasami udaje się zainstalować system poprawnie, uruchomić X-y by przy
kolejnym uruchomieniu pojawił się ten komunikat?