Re: Czy ktos tutaj uzywa kubuntu?

Darek-L <darek-l@o2.pl> napisał(a):
> Tak, od tygodnia, ale tylko jako desktop z serwerem apache i mysql.
> Przesiadlem sie z Suse10.1.
> Pozdr,
> Darek

Problem przedstawia sie nastepujaco. Odpalam konsole i przy pierwszym
uruchomieniu pokazuje mi przezroczyste z ciemnym tlem , jak odpalam kolejna
nowa powloke w konsole to mam juz zestaw biale na czarnym tle. Zapisywalem
ustawienia kombinowalem na rozne sposoby ale caly czas kolejna nowa powloka
w konsole jest z zestawem bialem na czarnym.
Juz nie mam na to pomyslow czy ktos ma podobnie? Bylbym wdzieczny za pomoc

Kde 3.5.7

pozdrawiam
Albert