RE: MySQL 4.0 (sarge) --> MySQL 5.0 (etch) -- Please do "REPAIR TABLE"

> #!/bin/bash
> PASSWD=TWOJEHASLO
> for i in `mysql -u root -p$PASSWD -e 'show databases'`
>         do
>                 echo $i >> databases.idx
>                 echo "dodalem baze $i do indeksu baz "
>         done
> for c in `cat databases.idx`
>         do
>           for d in `mysql -u root -p$PASSWD -D $c -e 'show tables'`
>             do
>                 mysql -u root -p$PASSWD -D $c -e "repair table $d"
>             done
>         done

> [...]

Dzięki to już prawie działa tylko że listuje zbyt dużo "baz", w cudzysłowu
bo dodaje też nazwę tabelki z bazami "Database" i baze "information_schema",
można się pozbyć jakoś tych dwóch wpisów.

W sumie już to rozwiązałem przez edycję pliku i podział skryptu na dwa :),
ale może jest na to sposób w jednym skrypcie :)

Pojawia się jeszcze problem z tabelami InnoDB:

The storage engine for the table doesn't support repair

Czy ten problem nie dotyczy InnoDB czy trzeba coś innego zrobić?