Re: Ktore rozwiazanie do wirtualizacji serwerow wybrac?

On czw, 31/05, 14:55:30, Wojciech Ziniewicz wrote:
> nie polecam jednak vservera na aplikacje sieciowe - oczywiste problemy z loopbackiem i jak do tej pory

Dla Apache/MySQL/PostgreSQL/Bind (tutaj musiałem łatać, bo w domyślnym
Debianie krzyczał o Compatibilites) wszystko działa bez loopback. Może
trzeba trochę firewall podtinungowac (czasem nie da się nie słuchać,
a potrzeba mieć kontakt z aplikacją tylko lokalnie).

> nie udało mi sie przypiąc vservera do oddzielnego interfejsu fizycznego ..

Tak tylko głośno mysle, bo sam tego nie potrzebowałem.
Próbowałes zmian w /etc/vservers/*/interfaces/0/dev ?

--
Piotr 'QuakeR' Gasidło, BOFH @ pandora.barbara.eu.org
############## sending lusers to /dev/null since 1998