RE: Ktore rozwiazanie do wirtualizacji serwerow wybrac?

> Korzystam z tego w ramach kilku serwerów głownie do separacji różnych
> aplikacji pod kątem bezpieczeństwa (nie zawsze wierzy się "dostawcy
> softu"). Najczęsciej konfiguracja wygląda tak:
>
> Głowny serwer: baza danych
> VServer1: serwer WWW (np. z PHP4) dla aplikacji 1,
> VServer2: serwer WWW (np. z PHP5) dla aplikacji 2,
> etc.

Mógłbyś powiedzieć coś o instalacji tego pod debianem, jak to przebiega i
coś o podstawowej konfiguracji? Jaki do tego trzeba mieć sprzęt żeby
postawić kilka takich wirtualek i żeby dobrze stabilnie chodziło?

Jak VServer wychodzi w porównaniu do Xen'a bo na debian-administration.org
widzę że promują Xen'a :) Chodzi mi o ogólne informacje instalacja
konfiguracja i użytkowanie?