RE: Bardzo dziwny ruch w sieci

 - pozbierać od userów adresy MAC i zrobić statyczne mapowanie zamiast
   ARP (ale to pomoże tylko w jedną stronę - cwaniak nie podszyje się
   efektywnie pod usera, ale pod serwer nadal będzie mógł)

Wpisałem statycznie do serwerka wszystkie macki (ustawiłem poleceniem arp) i
dalej jest to samo - cały ruch sie blokuje....
Czy istnieje jakiś sposób na namierzenie tego ruchu? Oczywiscie oprócz
wypinania kabelków bo troche daleko mam do tej szafy (inne miasto) i jak
dojade to pewnie ruch sie skończy... A czy możliwe jest ze jakieś urządzenie
jest uszkodzone ? Sieciówka lub hub,switch?

Jacek