Apache2 - zniknięcie kilku vhostów.

Witam,
dziwna sprawa, bo wszystko jak do tej pory chodziło bez zarzutów, natomiast wczoraj zniknęły mi trzy domeny z serwera, tzn fizycznie istnieją, ale apache2 coś nie radzi sobie z przekierowaniami. Wszystkie znajdowały się na głównym ip serwera, ale dzisiaj przeniosłem na inne, no i jedna zaczęła działać a reszta dalej nie działa.

Nie bardzo mam pojęcie co może być nie tak, skoro wszystko było do tej pory jak najbar4diej ok.

Przewale ustawienia dns'a w delegacji domeny, kawalek pociągnie dobrze, a potem znowu to samo.

Ma ktoś jakiś pomysł co może być nie tak?

--
Pozdrawiam!
Paweł