Re: Debconf

On Mon, May 28, 2007 at 05:12:51PM +0200, pkrol@poczta.onet.pl wrote:
> Cały katalog /var był czysty.
[...]
> niepokoi mnie fakt, że niby montuje wszystkie partycje, ale kiedy
> zapytam sie o miejsce na tych partycjach  komenda df -h pokazuje tylko
> jedną hda1 z minimalna ilością miejsca.

Najpierw musisz się zorientować co się stało z resztą partycji. Nic o
nich nie napisałeś, więc ciężko cokolwiek pomóc. Sprawdź czy / jest R/W
i co się dokładnie dzieje podczas montowania. No i fsck Twym
przyjacielem.

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216