Re: Debconf

Hello pkrol,

Monday, May 28, 2007, 5:12:51 PM, you wrote:

ppop> Moi mili

ppop> Mam problem i to duży. Ale może od początku. Mam/miałem
ppop> debiana w wersji woody jądro 2.4.20. Zapragnąłem sobie zrobić
ppop> apt dist-upgrade. No i stało się na poczatku szło dobrze potem
ppop> wywalił komuniakty o błędach związanych z localami. Były
ppop> ustawione na pl_PL Zignorowałem je uważając, że potem je
ppop> ponownie poustawiam. I to był błąd. Okazało się, że od tego
ppop> momentu pojawiał się błąd za błędem. Kiedy upgrade dobiegł końca
ppop> niby było wszytsko ok, ale jakby nie do końca. Zrestartowałem
ppop> serwer i no i już wiedziałem co się stało. Posypał sie mi  dhcp,
ppop> dns, www, postgresql, egroupware, synchronizacja z serwerem
ppop> czasu Cały katalog /var był czysty.

ppop> Po wielu bólach i cierpieniach udało mi się przywrócić
ppop> finkcjonowanie dns i dhcp działanie sysloga na zasadzie
ppop> utworzenia ręcznie odpowiednich plików w katalogu var. Najgorsze
ppop> jest to, że w tej chwili nie jestem w stanie nic zainstalować
ppop> ani dselectem ani apt. Cały czas krzyczy, że  nie nie ma
ppop> debconf. Googlałem już dużo nawet chyba bardzo dużo. Niestety
ppop> żadna z podpowiedzi jaką znalazłem nie rozwiązała problemu.
ppop> Zaczynam się nosić z reinstalacja całego serwera.

ppop> Powiedzcie mi czy już naprawdę nie ma innego wyjścia jak
ppop> tylko reinstalacja systemu. Nie będę ukrywał, że trochę się nad
ppop> tą maszynką napracowałem aby sobie wszystko na niej poustawiać.
ppop> Dodatkowo niepokoi mnie fakt, że niby montuje wszystkie
ppop> partycje, ale kiedy zapytam sie o miejsce na tych partycjach
ppop> komenda df -h pokazuje tylko jedną hda1 z minimalna ilością
ppop> miejsca.

wrozba: padl dysk z partycja montowana do /var (?)
rada: kupic drugi dysk i kopiowac na niego wszystko co wazne nim szlag
trafi

--
Best regards,
 Marek