Re: Kopia dysku

Jak doniosły WSI, dnia Mon, 28 May 2007 14:29:05 +0200
Adam <stoper@zjz.pl> napisał(a):

> [...]
> >
> Dzięki, g4l w znacznej części zaspokoiło moje oczekiwania.
> Brak tylko możliwości nagrywania w locie płytki, co w
> niektórych przypadkach byłoby bardzo przydatne.
> Propozycja Jerzego Patreszewskiego - mkcdrec nie obsługuje niestety
> ntfs.
> Pozdrwiam,
> Adam

Witam,
mkcdrec jak najbardziej obsluguje ntfs'a - tyle ze w postaci zrzutów
partycji, ktore mozna skompresowac i nagrac np. na druga plytke,
czyli niestety nie out-of-box (ale da sie to zautomatyzować)

"(...)But there is more: msdos, fat, vfat and ntfs mounted partitions
are recognized and are saved as compressed dumps
(on CD, tape, etc.)(...)"

Generalnie wczytaj się w dokumentacje na stronie i przegladnij skrypty.
To naprawde prosty, ale o poteznych mozliwosciach projekt.
Niestety gl4 nie znam więc sie nie wypowiadam, ale ogolnie preferuje
narzedzia skryptowe, bo zawsze mozna je dostosowac do swoich potrzeb ;)

Pozdr.
sm0q