wlug@wlug.ists.pwr.wroc.pl
"Dyskusje dotyczace LUGow i nie tylko..." <plug@lists.linux.org.pl>
"LUGowa tablica ogloszeniowa." <plug-info@lists.linux.org.pl>
Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug@linuxnews.pl>
samopomoc chłopska dla potrzebujących <rlug@linux.rybnik.pl>
tlug@linux.gda.pl

Robert Milkowski napisał.
> Hello,
>       Mamy przyjemność zaprosić wszystkich profesjonalnie zainteresowanych systemami
>       Unix na trzeciš już edycję konferencji: Unix Days - Gdańsk 2007.
>       Konferencja odbędzie się w dniach 30,31 maja i 1 czerwca 2007r.
>       w Gdańsku.
>       Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie:
>           http://www.unixdays.pl
>       Udział w konferencji jest bezpłatny, jednakże ze względu na
>       ograniczonš liczbę miejsc wymagana jest potwierdzona rejestracja
>       na stronach WWW.
Witam.
Och nareszcie juz rusza duze spotkanie. :) Przy okazji przekazuje
wiadomosc do grupek linuxowych. Przyjezdnym spoza Trojmiasta
mozna by zaproponowac zatrzymac sie w ktoryms hotelu. Tu jednaze no coz
raczej drogo.
W tej chwili raczej trudno by bylo o tansze wolne miejsca w Domach
Studenckich.
Moze zaproponuje chetnym schronisko mlodziezowe, lub hostel.
W Internecie wygoglowalem cos takeigo.
Pod
http://www.gdansk.pl/article.php?category=139&article=754&history=139:
i dalej  Schroniska Mlodziezowe pod http://www.ssm.gda.pl
Najblizej do Politechniki Gdanskiej bedzie z SSM Grunwaldzka
Al. Grunwaldzka 244, 80-314 Gdańsk
Do PG dojazd tramwajem 6, 12, (lub 91 niedawno wprowadzony.)
Pozostale 2 ul. Walowa i Kartuska dalej jednakze i tu znosna komunikacja
ok. 20 min. tramwajem
Hotel wakacyjny Dizzy Daisy ul. Gnilna 3 pod http://www.hostel.pl
rowniez ok. 20 min dojazdu. Ja w marcu bedac w Krakowie na SFI
korzystalem z tamtejszego Schroniska Mlodzezowego.
Moje doswiadczenia z pobytu takie.  Da sie skorzystac jednak
pierwsza noc trudno bylo uznac za przespana gdyz
obok byla dosc glosna i raczej  "zakrapiana" impreza.
No coz takie juz sa schroniska. Cos za cos.
Mozna bylo w stolowce przyzwoicie posilic sie.
Ogolne z calej tamtej imprezy jestem zadowolony.
Coz to by bylo wszystko na razie z moich propozycji.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0