RE: Mail Server bez domeny - możliwe?

> znacznie

> główną i
>
> Konfiguracja jak kazda inna. Tylko w bazie virtual userów podajesz  cos w
> stylu
> j.nowak@student.uczelnia.pl       jannowak
> j.szeroki@nauczyciele.uczelnia.pl  janszeroki
>
> Postfix nie rozroznia specjalnie czegos takiego jak domena głowna
> itd. Ma zbioór wirtualnych domen ktore obsluguje  i to wszystko.
>
> Ogarnij jakiego tutoriala.

Witam.
Nie do końca się z tym zgodzę. Postfix bez większych oporów obsługuje takie
coś jak domeny i subdomeny wystarczy tylko połączyć postfixa z bazą danych i
śmiga jak szalone. Dla przykładu u mnie działa coś takiego:
Postfix + PostgreSQL + Amavisd New(trzymający wszystko w bazie PostgreSQL) +
SpamAssassin(trzymający wszystko w bazie PostgreSQL) + ClamaV + RoundCube
Mail(trzymający wszystko w bazie PostgreSQL).

Pozdrawiam
chudy