Re: Open Office 2.2

Lukasz Majewski napisał(a):
> Dzien dobry.
>
> Mam dos'c' dziwny problem z Open Office 2.2 i Debianem Lenny (tym nowym).
>
> Poprzednio uz.ywa?em Etch. Postanowi?em go zamienic' na wersje;
> Lenny.(apt-get distr-upgrade)
>
> Uz.ywam Open Office do pisania dokumentacji. Niestety musze; "wkleic'"
> duz.o zdje;c' o wysokiej rozdzielczos'ci i rozmiar pliku urós? do ponad
> 12MB. Niestety OO nie jest w stanie sobie poradzic' z taka; grafika; bo
> zawiesza mi komputer (z o zgrozo 2GB RAM i 80GB dyskiem, centrino 1.3 GHz).
> Moje pytanie brzmi czy wiecie jaka wersja OO (najlepiej 2.x) jest
> [...]

Wczoraj gdy próbowałem otworzyć jeden z ,,ważnych'' dokumentów, który
dostałem mailem wszystko było ok dopóki nie scrolowałem strony z jakimś
obrazkiem. Piszę jakimś w bo go nie widziałem. W momencie gdy
rozpoczynała się strona klops. Totalna zwiecha. Swap zwalony, CPU 100%.

--
Pozdrawiam, Sebastian Nowak
jid: seban//chrome.pl