Re: Open Office 2.2

Cześć Łukasz!

LM> Mam dos'c' dziwny problem z Open Office 2.2 i Debianem Lenny (tym nowym).

LM> Poprzednio uz.ywa?em Etch. Postanowi?em go zamienic' na wersje;
LM> Lenny.(apt-get distr-upgrade)

Trochę nie rozumiem problemu, ponieważ piszesz:
> [...]
LM> duz.o zdje;c' o wysokiej rozdzielczos'ci i rozmiar pliku urós? do ponad
LM> 12MB. Niestety OO nie jest w stanie sobie poradzic' z taka; grafika; bo
LM> zawiesza mi komputer (z o zgrozo 2GB RAM i 80GB dyskiem, centrino 1.3 GHz).
LM> Moje pytanie brzmi czy wiecie jaka wersja OO (najlepiej 2.x) jest
LM> najbardziej stabilna? I jak pozbyc' sie; tej która; teraz mam (pewnie
LM> apt-get purge OO czy jakos' tak) i zainstalowac' ta; stabilna;............
LM> Musze; napisac' raport jak najszybciej sie da..........a bez edytora
LM> tekstu dzia?aja;cego stabilnie nie dam rady.....

Po co wstawiać do edytora tekstu zdjęcia wysokiej rozdzielczości. One
powinny być, że tak powiem: "Internet ready". Proponuję najpierw
trochę dostosować zdjęcie do potrzeb edytora i potem wklejać zdjęcia
już obrobione.

Ale jest jeszcze jedna metoda która się sprawdza. Zrób dokument w HTML
z odnośnikami do pamięciożernych obrazków. Na początku zajmie to Tobie
trochę czasu ale na przyszłość będzie jak znalazł.

OO jest stabilne, można czasem przyczepić się tu i ówdzie do baz
danych - ale Write i Calc działają bez zarzutu.

Pozdrowienia,
 Tauzen