Open Office 2.2

Dzien dobry.

Mam dos'c' dziwny problem z Open Office 2.2 i Debianem Lenny (tym nowym).

Poprzednio uz.ywa?em Etch. Postanowi?em go zamienic' na wersje; Lenny.(apt-get distr-upgrade)

Uz.ywam Open Office do pisania dokumentacji. Niestety musze; "wkleic'" duz.o zdje;c' o wysokiej rozdzielczos'ci i rozmiar pliku urós? do ponad 12MB. Niestety OO nie jest w stanie sobie poradzic' z taka; grafika; bo zawiesza mi komputer (z o zgrozo 2GB RAM i 80GB dyskiem, centrino 1.3 GHz). Moje pytanie brzmi czy wiecie jaka wersja OO (najlepiej 2.x) jest najbardziej stabilna? I jak pozbyc' sie; tej która; teraz mam (pewnie apt-get purge OO czy jakos' tak) i zainstalowac' ta; stabilna;............ Musze; napisac' raport jak najszybciej sie da..........a bez edytora tekstu dzia?aja;cego stabilnie nie dam rady.....

Z góry dzie;kuje; i czekam na szybka; odpowiedz.

Pozdrawiam,
Lukasz MAjewski