Re: Debian 4.0 SeLinux

Jak doniosły WSI, dnia Fri, 11 May 2007 08:04:14 +0200
Albert Czarnecki <aczarnecki@osanet.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Czy ktos moze juz konfigurowal na debianie 4.0  Selinuxa? Na
> wczesniejszych wersjach korzystalem z grsecurity ale teraz cos to
> poprawnie niechce dzialac i mysle na przejsciem na selinuxa i szukam
> kogos kto juz cos takiego u siebie wdrazl i moglby sie podzielic
> wrazeniami i moze jakimis materialami jak do tego sie zabrac:)
>

> Pozdrawiam
>
> Albert

Witam,
przede wszystkim grsec to nie SELinux,
mają inne zadania i zalozenia.
IMHO duzo łatwiejszy do konfiguracji i ogolnie lepszy (zalezy do
czego) jest grsec.
mi bez problemu nadal dziala pod debianem (po upgr. do etch), tyle ze
kernel mam "custom hand made" :] i nie "debian-way"
Oczywiscie gradm tez :)
Co do selinux'a - nasiedzialem sie nad nim ze dwa tyg. ... i
stwierdzilem ze nie mam cierpliwosci.. :D
jedyne narzedzie w miare pomocne jakie znalazlem do selinux'a jest pod
X-y a ja nie mam X-ów

Moje 0.02 PLN

Pozdr.
sm0q