Re: Instalacja Debiana 4.0 na Intel S5000VSASAS

Dnia Fri, 11 May 2007 14:46:05 +0200
seeb1@tlen.pl napisał(a):

> Intel S5000VSASAS

Czy z raidem programowym chodzi ?
Mam dwa serwery na tym chipsecie i raidu hardware'owego nawet nie sprawdzałem (co wiecej od jądra 2.6.18 w góre zamiast "hda" devmapper pokazuje "sda" ale to szczegol i update jadra wiaze sie z udaniem na lokalizacje i dłuższą przerwą, poza tym dyski SATowe jakie by nie były chodzą mi na nim dośc wolno - max tryb UDMA 133)

pozdr

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl