Re: spamassassin mbox odfiltrowanie spam

"Mateusz (haras.pl) Harasymczuk" napisał.
> witam,
> mam problem natury technicznej
> mam skrzynke 992MB w formacie mbox i pewne zadanie, musze odfiltrowac
> z niej spam, zostawic porzadane wiadomosci, a spamowe przeniesc do
> skrzynki spam
> posiadam spamassassina i probowalem juz (narazie testowo z mniejszymi mbox'ami)
> formail -s spamc -c < /var/spool/mail/skrzynka
> ale wywala dla kazdej wiadomosci 0/0 czyli error...
> szukalem na necie, ale pelno opisow jak nauczyc sa-learn spamu lub hamu
> ale ciezko mi bylo sie doszukac czegos co by ta wiedze programu wykorzystywalo,
> [...]
Witam.
Hm. moze prtzyda sie prezentacja Dartiusza Grzesisty Bezpieka w
strukturach poczty z
zeszkorocznej Jesienii Linuxowej. Linki pod
http://jesien.linux.org.pl/2006/
Prezentacja pod
http://www.slug.wzieu.pl/jesien.linuksowa.2006/prezentacje/2006-10-07-bezpieka.w.strukturach.poczty.odp
lub pod
http://www.slug.wzieu.pl/jesien.linuksowa.2006/prezentacje/2006-10-07-bezpieka.w.strukturach.poczty.pdf
lub tez cala ksiazeczka jesienna ze wszystkimi prezentacjami duza A-4
pod
http://www.slug.wzieu.pl/jesien.linuksowa.2006/prezentacje/2006-10-06-07-08-ksiazeczka.jesienna.a4.pdf
lub mala A-5 pod
http://www.slug.wzieu.pl/jesien.linuksowa.2006/prezentacje/2006-10-06-07-08-ksiazeczka.jesienna.a5.pdf
lub tez jezeli wolisz film pod
http://www.slug.wzieu.pl/jesien.linuksowa.2006/filmy/JL2006_Bogofilter.mkv
lub tez jedynie dzwiek pod
http://www.slug.wzieu.pl/jesien.linuksowa.2006/filmy/JL2006_Bogofilter.ogg
Och lubie te spotkania i biwaki linuxowe. Jak bedzie tego roku latem?
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0