Re[2]: Usuwanie modułów kernela

> Nie sprawdzałem, ale może w: /etc/hotplug/blacklist.d?

No tam akurat nie ale w /etc/modprobe.d/blacklist
Wystarczy dodać linijke: blacklist nazwa_modułu, i już się nie ładuje.
Wcześniej   dopisywałem   tam  moduł  parport_pc  i  parport(na  nich
sprawdzałem czy będą się ładowac prz starcie) i ... walnąłem literówkę
w nazwie modułu..
Jak  rzuciłes hasło 'hotplug' to wklepałem w google i znalazłem cekawy
link: http://initscripts-ng.alioth.debian.org/soc2006-bootsystem/deliverable3.html
o optymailzacji startu.
No a skrypty discover można śmiało wywalić jak się ma udev.

Pozdrawiam,
 Tomasz