Re: Ubuntu w domenie

1.05.2007 pisze Tomasz Suchodolski (tommy.s@op.pl):

> Tak na szybko wole nie ryzykować :)
> Pamiętam, że kiedyś już próbowałem na jakimś laptopie.
> Edytowałem  pam.d na podstawie jakiegoś tutka i ... zablokowałem sobie
> całkowicie dostęp do kompa.
> Dlatego zapytałem czy komuś się udało.. :)

Na ten przykład mnie. Generalnie odradzam jednak stosowanie winbinda,
chyba że Active Directory nie zawiera zbyt wielu obiektów; winbind jest
napisany antyoptymalnie. Tak czy siak, obejrzyj sobie
www.debian-administration.org, a w szczególności:
<http://www.debian-administration.org/articles/395>

...z tym, że ja jednak proponowałbym użycie 'net ads join' i
'security=ads' w smb.conf.

Pozdrawiam
Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

                            Drink Pepper, M.D.