postfix mail delivery success

Witam,
proszę o pomoc w nastepującej sprawie ,
Moi uzytkownicy zaczeli (chyba od upgrade'u etcha) dostawac
potwierdzenia dostarczenia wiadomosci od mojego serwera pocztowego
(postfix oczywiscie) . Przykladowa wiadomosc ponizej.
Moze nie mam do tego dzisiaj glowy , ale juz mi rece opadają bo sie w
zyciu z czyms takim nie spotkałem. Zaznaczam ze prawdopodobienstwo
dostania takiej "zwrotki" jest na moim serwerze losowe (nie wiem
zupelnie od czego zalezy) ale jak ktoś wysyła dziennie 30 mejli i
dostaje powiedzmy 25 zwrotek to od razu zgłąsza problem ;)

pozdr.

The original message was received at Tue, 24 Apr 2007 11:52:43 +0200
from x.com.pl [217.17.x.x]

  ----- The following addresses had successful delivery notifications -----
<x@cyberbajt.pl>  (successfully delivered to mailbox)

<x@cyberbajt.pl>... Successfully delivered

Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl
ex;unzip;head;tail; mount;workbone;fsck;yes;gasp;fsck;more;yes;yes;eje
ct;umount;makeclean; zip;split;done;exit:xargs!!;)}