Re: OT: Grsec - było: OpenVPN problem - liblzo.so.1: Permission denied

On Fri, 27 Apr 2007 11:22:53 +0200
Jerzy Patraszewski <sm0q@pbw.edu.pl> wrote:
> Nie podjąłbym się udostępniania shell'a userom bez grsec'a... :P
> RBAC + Pax jest naprwdę niezłym zabezpieczeniem, IMHO o niebo prościej
> skonfigurować taki tandem (+Posix ACL) niz bawić sie w SELinux'a...
> NAPRAWDĘ trzeba coś umieć zeby narozrabiać w systemie z grsec.
> Nie bede pisal o zaletach, polecam stronę projektu :)
> Pozdr.
> sm0q
> PS. Pare lat temu grsec uratowal mi "4 litery"... a włam miałem przez
> wuftpd...

Rozumiem - w tym przypadku uzycie grseca zasadne jak najbardziej. A pytanie zadałem ponieważ sam nie uzywam, nie widze powodu w swoim przypadku i czesto ,ale to po prostu bardzo czesto spotykam sie z postawą "instaluje grseca na wszelki wypadek, ale ... " no i wlasnie ludzie nie wiedzą po co go instalują a jesli chodzi o nietypowe rozwiązania to jest z nim wiecej klopotu niz pozytku.

--
Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com>