debian etch + hp proliant ml110 G4

Witam wszystkich,

Chciałem na powyższej konfiguracji uruchomić prosty serwer plikowy. Mam 4 dyski satowe w środku - plan był taki żeby na dwóch pierwszych w stripe-ie (raid0) (lub na całkiem osobnym piątym) postawić system i je wykorzystywać do backupu danych z dwóch nastepnych dysków spietych w mirrorze (raid1).

Czy ma ktos moze doswiadczenie w uruchamianiu takich konfiguracji - pierwszy problem, na który sie natknąłem na samym początku to, to, ze sam debian nie widzi woluminów stworzonych przez sam kontroler macierzy - uzywam wbudowanego prostego kontrolera SATA - ale kazdy dysk z osobna...

Jesli chodzi o sama sambe i konfiguracje to juz sobie poradze.

Wszelkie uwagi i pomoc bedzie bardzo mile widziana

Dzieki i pozdrawiam
Maciej