Re: php5 apache2 problem z imap

Witaj

mam etchowego squirrelmaila + php5 + apache 2.2 na 3 serwerkach i
smiga ladnie. na jednym tylko mam a1.3 + php5 i tez nie ma
najmniejszego problemu. poszukaj moze w konfiguracji.

no to jest bardzo dziwne, ale to nie jest problem chyba SM tylko
apache 2.2 > imap/imap-ssl

uzywam imapa couriera z paczki oczywiscie i juz sprawdzalem 2x
konfiguracje imapa i nie mam pomyslu chwilowo.

wczesniej apache chodzi na userze nobody/nogroup a apache2.2 chodzi na
www-data tylko to sie zmienilo ale to nie powinno miec wplywu na
lacznosci pomiedzy php > imap... moze gdzies cos pominalem w
konfiguracji php5 hmm bede szukac ale jesli ktos wpadnie na jakis
pomysl to prosze podpowiedz

pozdrawiam
Marcin