Re: etch i proftpd-mysql

---------- Forwarded message ----------
From: Marcin Bieniaszewski <studiowena@gmail.com>
Date: 17-04-2007 02:08
Subject: etch i proftpd-mysql
To: debian-user-polish <debian-user-polish@lists.debian.org>

witam

po upgrejdzie do etcha przestala mi dzialac autoryzacja userow przez mysql

proftpd -v
- ProFTPD Version 1.3.0

w pliku proftpd.conf mam:

# Includes required DSO modules. This is mandatory in proftpd 1.3
#
Include /etc/proftpd/modules.conf

Dopisz sobie jak nie masz do proftpd.conf

SQLLogFile /var/log/proftpd/mod_sql.log

Upewnij sie czy nie masz ładowanych modułów psq'la i ładowanie modułów możesz przenieść do proftpd.conf spokojnie( bodaj na proftpd.org czytałem, że to nowy sposób umieszczania modułów i odchodzi się od tego z oddzielnym plikiem )

proftpd -l
Compiled-in modules:
  mod_core.c
  mod_xfer.c
  mod_auth_unix.c
  mod_auth_file.c
  mod_auth.c
  mod_ls.c
  mod_log.c
  mod_site.c
  mod_delay.c
  mod_dso.c
  mod_auth_pam.c
  mod_readme.c
  mod_cap.c
  mod_ctrls.c

czyli ladowane moduly powinny byc no i ok idziemy dalej, niby proftpd wstaje
ale jakakolwiek proba polaczenia z serwerem konczy sie momentalnym
odlaczeniem - nawet nie ma proby loginu

logi mowia tylko FTP session closed

i to obojetne czy lacze sie na usera ktory jest w bazie czy na usera
"fizycznego" w systemie

jesli n atomiast usune z konfiga sekcje od polaczenia do bazy to
logowanie na uzytkownika fizycznego dziala hmmm

o co kaman ?

pozdrawiam
Marcin