Re: apache2 + php4 + mysql 4.x brak polskich znakow

Witam,

Dnia śro, kwi 11, 2007 at 11:55:30 +0200, Krzysztof Jastrzębski napisał:

> Oblukaj jeszcze sekcję [client] i pamiętaj że klient nie zawsze oznacza
> to samo :-)

> Zdefiniuj pojęcie "wyciagania":
> select into, mysqldump, eksport phpadminem do csv, z tego samego/innego
> hosta/systemu operacyjnego etc.etc.
>
> Może działasz ze stacji z locales'ami UTF i robisz $cat ouput.txt :-)

Z tego co pamietam, libmysqlclient mial (dalej ma?) ustawone domyslne kodowanie
latin2_swedish_cii. Nie wiem czy paczka zostala poprawiona czy nie, ja
obszedlem problem dodajac do my.cnf:
init-connect='SET charset latin2'

byc moze sie myle, bo mysqla mam skompilowanego wieki temu, a nie z
paczki, ale moze to byc to. Oczywiscie nie rozwiazuje to problemu, bo
bedziesz mial krzaki jak bedziesz chcial zapisac dane w np utf :).

Michał Prokopiuk
michal[@]linuxstuff.pl
http://www.sklep.linuxstuff.pl