Re: uw-imap

11-04-07, Robert Rakowski <bobycob@dream.net.pl> napisał(a):
Witam

Przeniosłem niedawno serwer poczty z fedory 3 na debiana, migracja poszła
praktycznie bezproblemowo. Natomiast pojawił się problem z działaniem pop3
i imap. Domyślnym serwerem imap w fedorze jest uw-imapd i ten sam
zainstalowałem pod debianem. Jednak między tymi programami pod debianem są
różnice, foldery imap stworzone jeszcze na fedorze są ignorowane pod
debianem. Ta sama sytuacja występuje przy pop3.
Próbowałem instalować ze źródeł, ale nawet instalacja w wersji która była
używana na fedorze nic nie zmienia.
Poczta przechowywana jest w formacie mbx.
Czy jeszcze jakiś serwer imap jest w stanie pracowaje na poczcie w tym
formacie?

courier.  nie chce wywowałać zadnego flame wara ale wydaje mi sie
najrozsądniejszy. jesli też chodzi o twoj problem to przenosiłem
skrzynki miedzy, etchem, sargem, PLD i fedorą - zadnych problemów.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl