uw-imap

Witam

Przeniosłem niedawno serwer poczty z fedory 3 na debiana, migracja poszła praktycznie bezproblemowo. Natomiast pojawił się problem z działaniem pop3 i imap. Domyślnym serwerem imap w fedorze jest uw-imapd i ten sam zainstalowałem pod debianem. Jednak między tymi programami pod debianem są różnice, foldery imap stworzone jeszcze na fedorze są ignorowane pod debianem. Ta sama sytuacja występuje przy pop3. Próbowałem instalować ze źródeł, ale nawet instalacja w wersji która była używana na fedorze nic nie zmienia.
Poczta przechowywana jest w formacie mbx.
Czy jeszcze jakiś serwer imap jest w stanie pracowaje na poczcie w tym formacie?

--
pozdrawiam
Robert Rakowski