Re: xmodmap w debianie

On Tue, 2007-04-10 at 11:49 +0200, chris-f wrote:
> xmodmap -e 'keycode 174 = XF86AudioLowerVolume'
[...]
> gdzie to powinno powedrowac w debianie sarge lub etch?
> Probowalem do .xmodmap ale to chyba juz archaiczne rozwiazanie?

Spróbuj ~/.Xmodmap, z wielkiej litery. Dla pewności, w tym pliku
oczywiście nie umieszczasz już oczywiście "xmodmap -e", a jedynie to co
w apostrofach. Pewnie to już wiesz, ale to, czy klawisze są dobrze
zmapowane, możesz wytestować przy użyciu "xev".

W razie czego możesz pobawić się własnym ~/.xinitrc, kiedyś tak robiłem,
ale od tego czasu zrobiłem się bardziej leniwy i już nie chce mi się
zmieniać window managera co miesiąc ;)

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
"Każdy ideał w ciele jest trywialny" - prawdy algebraiczne