procesy zombie

no witam serdecznie grupowiczów

siedze sobie własnie przed komputerem i patrze na wypisy top
mam tam dwa procesy zombie. Nie chce wnikac co to jest proces zombie i skąd
sie wziął( bo to mniej więcej wiem ),  ale czy można jakims magicznym
zaklęciem dowiedzieć się co to za proces bo jak sama nazwa wskazuje proces
sobie tkwi martwy
Nie wnikam tutaj w istnienie procesów zombie bo pewnie trzymanie przez nich
odpowiednich PID, ma jakiś bliżej nieznany mi cel, ale sama wiedza "co to za
ptica " była by przydatna w zrozumieniu pięknego systemu Linux...

pozdrawiam Pawel

--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030